Algemene voorwaarden - Dooz Drip

Deze voorwaarden zijn van ons en gelden voor jou (als consument). Als jij iets bij ons koopt? Dan gelden deze voorwaarden.

1. Definities
Wij doen niet aan moeilijke woorden.

2. Wij zijn V.O.F. Dooz Drip
Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:

  • Bel: 06 – 19 44 39 47
  • Whatsapp: 06 – 19 44 39 47
  •  Mail: doozdrip@gmail.com
  •  Schrijf ons: Dooz Drip, Boeijerstraat 94, 1483TL De Rijp
  • Volg ons: instagram.com/doozdrip


KVK: 77890515
BTW: NL861187234B01

3. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als jij iets bij ons koopt of hebt gekocht. In deze voorwaarden staat wat we voor jou doen en wat we van jou verwachten.

4. Het aanbod
We vertellen je wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de website? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

5. De overeenkomst
Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. We houden je op de hoogte, totdat je pakketje er is. We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.

6. Bedenktijd
Je hebt recht op een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op de dag waarop je het pakketje (van de vervoerder) hebt ontvangen. Bevalt het product je niet? Dan mag je het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 14 dagen terug.

7. Wat verwachten wij van jou tijdens de bedenktijd?
Pak je pakket uit en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Draag het dan niet. Doe er niets mee, waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

8. Wat kun jij van ons verwachten na het retourneren?
Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan sturen we jou een bevestiging van jouw verzoek om te retourneren. We spreken met jou vervolgens af of we je een nieuw product sturen of je ontvangt je betaling binnen 14 dagen terug.

9. Verzendkosten bij retourneren
LET OP: Bij het retour zenden zijn de verzendkosten terug naar Dooz Drip voor rekening voor jou.
Wij willen graag kleding voor een zo scherp mogelijke prijs aanbieden. Helaas kunnen wij hierdoor niet de verzendkosten van uw retour naar Dooz Drip vergoeden. Wij hopen op je begrip.

10. Zijn er producten die je niet kunt retourneren?
Nee, die zijn er niet.

11. De prijs
De prijzen staan op onze website.  Voor een normale verzending betaal je geen verzendkosten.

12. Nakomen beloftes en garantie

We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je.
Jij hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

13. Bezorging en uitvoering
Wij doen onze uiterste best dat jij jouw product binnen 5 – 7 werkdagen in huis hebt. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het onverhoopt toch langer dan dat we beloofd hebben? Dan laten we je dit zo snel mogelijk weten. Als je het in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.
Kunnen we het product toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen.

Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

14. Betaling
Wij vragen jou het bedrag vooruit te betalen. Nadat we het bedrag hebben ontvangen, maken we je bestelling direct in orde. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

15. Klachten
Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen antwoord van ons. We helpen je zo snel mogelijk, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten. Als we er samen goed over praten, is het vaak zo opgelost.

16. Wijzigingen van de voorwaarden

Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website.